Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Klik "her" for at se vores cookiepolitik.

Hvordan bruger vi Cookies?

Når du besøger vores hjemmeside, bliver der lagt en cookie på din computer. En cookie er et lille stykke tekst, der gemmes på din computer, telefon eller hvad du bruger til at surfe Internettet med. Cookies har mange anvendelsesmuligheder, men bruges grundlæggende til at gemme informationer om dig på din computer.

Vi opfordrer dig til at acceptere de cookies vores website anvender, da de hjælper os til at forbedre brugeroplevelsen for dig og mange andre.

Sådan sletter du cookies og afviser dem fremover

Vi håber, at du vil tillade de cookies vi sætter, da de hjælper os med at forbedre websitet.

Ønsker du alligevel ikke at modtage cookies fra dette website kan du klikke "nej tak til cookies".

Hvis du ønsker at ændre din beslutning om brug af cookies, kan du klikke ”her”.

Hvis du sætter din browser op til at nægte cookies, skal du være opmærksom på, at der kan være funktionalitet på forskellige websites, der ikke virker.

Luk
 

Brugerrådet

Brugerrådets medlemmer

Formand Lis Madsen (2 år)

Næstformand Steen Guldager Andersen (1 år)

Brugerrådsmedlem: Ingrid Kjærsgaard Jensen (1 år)

Brugerrådsmedlem: Lise-Lotte Dørge (2 år)

 

1. Suppleant til Brugerrådet Marianne Elleby (Sussi) (1 år)

2. Suppleant til Brugerrådet Kirsten Petersen (1 år)

3. Suppleant til brugerrådet Bente Rasmussen ( 1 år)

 

Ældrerådets repræsentant: Bent Aarrebo Pedersen (følger ældrerådets valgperiode)

Ældrerådets suppleant: Ulla Bilsbo (følger Ældrerådets valgperiode)

Rådet vælges af og blandt Aktivitetscentrets brugere på den årlige generalforsamling.

Valgbar til rådet er pensionister og efterlønsmodtagere med fast bopæl i Hvidovre kommune.

 

Rådet virksomhed skal udøves indenfor rammerne af:

  • Aktivitetscentrets formål
  • Den gældende lovgivning
  • Retningslinjer fastsat af Kommunalbestyrelsen

 

Rådet består af 5 medlemmer:

  • 4 medlemmer valgt blandt pensionister og efterlønsmodtagere
  • 1 medlem udpeget af Ældrerådet i Hvidovre

 

Der vælges 2 suppleanter, og der udpeges 1 suppleant af Ældrerådet

Rådet afholder månedlige møder med leder og medarbejdere.

Mødepunkter om person spørgsmål og andre forhold der er omfattes af regler om tavshedspligt, må ikke diskuteres udenfor møderne.

Rådet skal have medindflydelse af Aktivitetscentrets drift i forhold til:

a. Budget og regnskab

b. Aktivitetscentrets mål og retning, herunder udarbejdelse af kontraktmål

c. Rammer for såvel eksisterende som nye aktiviteter

d. Samarbejde mellem Aktivitetscentret og omverdenen, herunder andre centre

e. Information til og fra brugerne

f. Fastsættelse af Aktivitetscentrets åbningstider

 

Ønsker du at se vedtægterne kan du henvende dig i centret.